seo نویسی و تولید یک وبسایت باکیفیت
نوشته شده توسط : عباسی


seo نویسی و تولید یک وبسایت باکیفیت
اعتقادوباور ما مدام در رادزاد، ساخت و ساز یک وبسایت کیفیت عالی میباشد سئو سایت  در واقع غرض اساسی ما ایجاد اینترنت سایتی با غایت کیفیت محتواست. کسب سکو در گوگل در شکل ساخت و ساز یک تارنما باکیفیت به دست خواهد آمد.

گوگل در درحال حاضر سرویس رسانی به مشتریان خویش میباشد. ماموریت این غول کاوش، ایندکس کردن کل داده ها اینترنت و در دسترس قرار دادن آنهاست. علاوه بر این گوگل قصد به درامدزایی از موتور جستجوی خویش داراست. چهت نیل به چنین هدفی بایستی شایسته ترین محتواها را به یوزرها ارائه دهد، در غیر این شکل کاربرانشان دیگر از این موتور کاوش استعمال نخواهند کرد. بنابریان کلیه ما موافق خوا‌هیم بود که گوگل عشق مند به اکران شایسته ترین نتیجه ها به یوزرها میباشد.

بهینه سازی کیفیت بالا
مقصود از بهینه سازی، ساخت‌و‌ساز شایسته ترین سایت در یک حوزه کاریست. چهت نیل به چنین هدفی، ساخت سایت سایتتان باید عالی بوده، تجربه کاربری فوق العاده ای ارائه داده و مجموع جوانب امنیتی آن آیتم دقت قرار گرفته باشد. مهمتر از کلیه اینکه محتوای اینترنت سایتتان باید خوب درج شده بوده و مطابق با مراد های کاربرانتان باشد. چنین رویکردی نیاز به مهارت های توسعه یافته در تایپ کردن محتوا داراست.

تایپ کردن شایسته ترین محتوا
برای اطمینان از شایسته ترین بودن دربین رقبای خویش، متن های وبسایت شما می بایست کیفیت بالایی داشته و خوانایی خیر و خوبی داشته باشد. محتوای متنی صفحه های وبسایت می می بایست کیفیت بالایی داشته و برای موتورهای کاوش نیز باصرفه و تهیه گردیده باشد. پروسه seo نویسی بسیار مشابه تایپ کردن هر نوع متن دیگریست، بدین ترتیب نیاز به کارایی متعددی داشته و به طبع اشخاصی در‌این فعالیت خبره خیس از بقیه افراد می‌باشند. هیچکدام از ما نمی تواند مانند ارنست همینگوی، مولف قهاری باشد، ولی می‌توانیم با پاره ای عملکرد و تمرین، متن بهتری از نگاه بهینه سازی بنویسیم.

پیش از تایپ کردن: مدام با جستجوی عبارات کلیدی استارت به عمل فرمایید
اولی گام های بهینه سازی نویسی خیلی ارتباطی با تایپ کردن ندارد. در وافع در صدر می بایست تصمیم بگیرید که در رابطه چه چیزهایی قصد تایپ کردن دارید. در بالا باید تصمیم بگیرید در جستجوی چه عباراتی می‌خواهید چشم گردید. براین اساس می بایست مبادرت به جستجوی لغات کلیدی نمایید. مراد از جستجوی لغات کلیدی لیست کردن عبارتیست که قصد کسب درجه در آن‌ها را دارید.

جستجوی درست عبارات کلیدی دارنده سه مرحله ذیل میباشد:

مرحله اولیه: گزینش ماموریت سایت
پیش از استارت جستجوی کلمه ها کلیدی باید نسبت به تعیین ماموریت اساسی تارنما تصمیم بگیرید. این به عبارتی چیزیست که تارنما شما‌را از سایر متمایز خواهد کرد. در راستای وصال بدین غرض بایستی معلوم نمایید که شما چه کسی میباشید و به هیچ عنوان بلاگ وبسایت شما در رابطه چه می‌باشد. چه چیزی موجب تمایز شما با بقیه رقبا میگردد.

مرحله دوم: ساخت لیستی از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط
بعداز انجام مرحله اولیه وقت آنست که مبادرت به تنظیم لیستی از عبارات کلیدی فرمایید که قصد چشم شدن در آن را دارید. هم اکنون که ماموریت وب سایت شما معین شده‌است، گزینش این لغت ها کلیدی عمل دشواری نخواهد بود.

برای تعیین درست لغت ها کلیدی نیاز میباشد که خویش را مکان یوزرها غرض قرار دهید. آن‌ها قرار میباشد که چه گونه شما‌را پیدا نمایند؟ آن ها در پی چه چیزهایی در گوگل می باشند؟ در انتهای فعالیت جستجوی عبارات کلیدی، شما به لیستی از عبارت مربوط به حوزه کاریتان دست خواهید یافت که یوزرها به جستجوی آن ها میپردازند.

ابزارها
در جستجوی کلمه ها کلیدی ابزارهای بدون‌پول و مبلغی متعددی می باشند که می‌توانند درین عمل به شما امداد نمایند. گوگل ترندز، نصیب پیشنهادات گوگل، تارنما Answer the public و Keywordtool.io صرفا یکسری مثال از این ابزارها به شمار می‌روند.

ساخت نمای کلی
ساخت یک نمای کلی می‌تواند امداد متعددی در فرآیند بهینه سازی نویسی به شما نماید. ایجاد جدولی از لغت ها کلیدی که چکیده همگی داده ها میباشد، در این‌شیوه بسیار امداد کننده می‌باشد. چنین جدولی می‌تواند در تعیین حق تقدم ها نیز امداد کننده باشد. در اکثر اوقات مورد ها تعیین لغات کلیدی با محبوبیت و رقابت کمتر مورد بهتری خواهد بود.

مرحله سوم: ساخت و ساز صفحه ها فرود
آخری مرحله در جستجوی لغات کلیدی، ساخت و ساز صفحه های فرود با کیفیتیست که قصد کسب سکو در آن‌ها‌را دارید. یک برگه فرود، شیت دارنده محتوای مرتبطیست که قرار میباشد در جستجوی یک واژه کلیدی به یوزرها اکران داده خواهد شد. چنین برگه ای می‌تواند یک برگه غیر وابسته بوده یا این که یک پست seo گردیده در وب لاگ وب سایت باشد. مطمئن گردید که یوزرها بعداز مشاهده کاغذ فرود، ترغیب به مشاهده بقیه قسمت های وبسایت گردند. همینطور اعتنا فرمائید که برای هر کلمه و واژه کلیدی، یک ورقه فرود دارای ارتباط وجود داشته باشد.

جستجوی عبارات کلیدی در واقع این ایده را به شما میدهد که حول چه موضوعاتی مبادرت به وب لاگ نویسی فرمائید. بعد از آن می‌توانید مبادرت به ساخت محتوا حول آن ها فرمائید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: